Program Terbaru Yang Paling Hangat Di Pasaran Masakini Menjamin Pendapatan Harian Berterusan Untuk Anda



Assalamualaikum dan salam sejahtera kepada anda kerana sudi mengunjungi blog yang tak seberapa ini. Tujuan adanya blog ini adalah untuk mendedahkan serba sedikit khasiat gelang magnet keluaran edymium ini. Ini bukanlah laman web rasmi edymium, untuk melihat laman web rasmi syarikat sila klik sini. Para pengunjung yang dihormati .....Syabas dan tahniah kerana telah membuat keputusan mengunjungi blog kami.

Selamat datang ke blog dymium2u dot com


Dymium dot com ialah blog milik peribadi bagi mempromosikan produk paling hangat masakini. Produk terbaru yang menjamin pulangan lumayan kepada ahli-ahlinya dengan modal sekali sahaja yang mampu diceburi. Produk dari e-Dymium Network Sdn. Bhd. iaitu Gelang Terapi Magnetik (Magnetic Bracelet Therapy)



Kenapa E-Dymium ?

E-Dymium adalah sebuah syarikat yang sedang berkembang maju di mana syarikat ini menawarkan pelbagai peluang di dalam aspek kesihatan dan kejayaan. Dengan sekumpulan tenaga pekerja yang berpengalaman luas dalan bidang perniagaan e-Dagang, anda dijamin menggapai impian anda.

Secara ringkasnya E-Dymium menawarkan:

  • peluang pelan pemasaran yang berkesan
  • pemilikan perniagaan sendiri
  • pengalaman baru dalam dunia perniagaan

Kenapa Neo-Dy Fuel Saver E-Dymium Yang Kami Pilih ?
Setiap rumah memiliki kereta. Bukan sebuah, malah dua atau tiga buah. Bila harga minyak naik, harga tepung naik, harga makanan naik, tambang bas sekolah naik, maka sudah pasti semua orang mengeluh.... Bagaimana nak jimatkan perbelanjaan. Nah.... inilah peluang kita menawarkan produk kita kepada mereka...

Jimat 25%... Banyak tuuuu

Sekarang ni banyak jenis gelang magnet telah timbul, tetapi apa yang saya dapat tahu kebanyakannya tidak menjadi ( ianya hanyalah sekadar magnet biasa sahaja ) Gelang magnet edymium menggunakan magnet yang paling kuat di muka bumi ini buat masa sekarang ( yang paling kuat dari magnet edymium ini belum ditemui lagi buat masa sekarang) adalah yang dikenali sebagai neodymium. (untuk sumber boleh klik sini)

Sejarah pernah merekodkan ahli falsafah Yunani Aristotle pernah memperkatakan mengenai faedah terapeutik yang terdapat pada magnet semulajadi untuk mengurangkan kesakitan dan merawat pelbagai kesakitan. Ahli fizik Parsi juga pernah menggunakan magnet untuk melegakan “gout” dan kekejangan otot. Teori di sebalik terapi magnet yang dikatakan adalah ruang magnetik atau bahan yang boleh menghasilkan aliran elektromagnet boleh menembusi tubuh manusia dan memberi kesan kepada fungsi sel-sel serta memperbaikikan kelancaran sistem saraf dan organ tertentu. Pun begitu, bagaimana kuasa magnetik bertindak terhadap semua ini tidak dapat dijelaskan secara terang dan masih misteri. Namun, ada beberapa hipotesis dibuat mengatakan arus elektrikal yang dijana magnet “mengganggu” tranmisi isyarat sakit ke sistem saraf tunjang. Tanggapan lain pula mengatakan magnet meningkatkan pengaliran darah ke sesuatu bahagian tubuh lalu menggalakkan peredaran oksigen dan nutrien seterus mengurangkan kesakitan dan bengkak. Terapi magnetik biasanya digunakan untuk sakit bahagian sendi dan otot selain digunakan untuk mengurangkan sakit selepas pembedahan. Ada yang mengatakan ia dapat mengurangkan tekanan, insomnia, dan magrain disamping melawan jangkitan dan memperbaiki ketidakseimbangan sistem saraf.

Segala sumber dalam blog ini adalah bahan yang diambil daripada internet.

Serba Sedikit Tentang Edymium

Dato’ Roslan Bin Abdul Rashid
E-Dymium adalah sebuah syarikat e-commerce yang sedang berkembang maju. Berteraskan kepada konsep ‘Kesihatan Untuk Semua’, E-Dymium memberikan alternatif terapi kesihatan yang sesuai dan berkesan kepada semua golongan masyarakat.
Perubahan corak kehidupan masa kini tidak memungkinkan keperluan tubuh badan kita dapat dipenuhi setiap masa. Justeru, tidak menjadi suatu yang luar biasa apabila kita mudah dihidapi pelbagai jenis masalah kesihatan. E-Dymium menawarkan produk-produk penjagaan kesihatan bukan berasaskan makanan untuk tujuan tersebut.
Tidak hanya menawarkan penjagaan kesihatan, E-Dymium juga memberi peluang menambahkan pendapatan kepada ahli-ahli yang berminat. Malahan telah ramai usahawan-usahawan berjaya yang telah lahir daripada industri e-commerce.

Dengan itu, saya mempelawa tuan-tuan dan puan-puan untuk sama-sama berkembang bersama E-Dymium. Diharapkan penyertaan tuan-tuan dan puan-puan dalam E-dymium akan menghasilkan lebih ramai lagi usahawan-usahawan e-commerce yang baru.